اخبار و مقالات ساعت مچی

ساعت مچی سه موتوره و یا چند موتوره + ویژگی

-مچی-سه-موتوره-min

ساعت مچی سه موتوره و یا چند موتوره + ویژگی

ساعت مچی سه موتوره و یا چند موتوره + ویژگی در ابتدا باید بگوییم این اصطلاح از کجا شروع شد و چرا بکار برده شد ، ساعت مچی های سه موتوره به ساعت هایی گفته میشوند که داخل صفحه به طور مجزا دارای عقربه هستند حالا این عقربه ها میتوانند به صورت تک عقربه یا دو عقربه ای باشند و یا حتی به صورت یک ساعت دو زمانه دارای سه عقربه جدا باشند .

حال اینکه به صورت جدا گانه هر کدام از این موارد برسی و توضیح داده خواهد شد ، در ایتدا طبق نیاز بشر و روند تولید ساعت مچی کم کم خواسته های بشر از ساعت مچی بیشتر شد که باعث شد آبشن های اضافی برای این وسیله طراحی و تولید شود و تا حال حاظر نیز این خواسته ها طبق زندگی های روزمره رو به افزایش هستند.

آیا اصطلاح ساعت سه موتوره وجود دارد؟

برای شروع باید بگوییم که کلا این اصلاح به غلط بکار برده شده و متاسفانه عامیانه شده و اکثر مردم از این اصطلاح استفاده میکنند که ما (دیجی آنتایم ) در این مقاله با توضیحات کامل برای شما خوانندگان عزیز این موضوع را به طور مختصر و مفید توضیح خواهیم داد.

ساعت مچی نمایش تاریخ کامل سه موتوره و یا چند موتوره + ویژگی

با در نظر گرفتن نیاز کلی بشر  برای اسفاده از ساعت مچی  از ابندای تولید و انتشار این وسیله کارآمد کم کم یک سری فانکشن به این اکسسوری خاص اضافه شد، اینکه میگوییم اکسسوری چون بیشتر در زندگی امروزی از ساعت مچی به عنوان یک زیور برای تکمیل استایل خود استفاده میکنند و البته نسبت به شغل و جایگاه اجتماعی که داریم از فانکشن های آن نیز بهره میگیریم.

ساعت مچی سه موتوره از ابتدا وقتی داخل صفحه ساعت بکار برده شد دارای کارایی هایی بودند که مورد نیاز بشر بود مثلا داشتن تاریخ ماه شمار ، 24 ساعت روز ، و روزهای هفته که به این ساعت ها اطلاح فول کلندر بکار میبرند یعنی ساعت مچی هایی که دارای نمایش تاریخ کامل هستند اما آنها ساعت مچی سه موتوره نیستند فقط یک موتور با سه کارایی دارند که همی این موتورهای نمایش داخل صفحه با یک موتور و یک باتری کار میکنند .

و اینکه هر سه موتور فقط دارای یک نشانگر نمایش هستند که روز هفته تاریخ و 24 ساعت را نشان میدهند و هر سه موتور ساعت مچی فعال و دقیق کار میکنند البته در ساعت مچی های غیر اصل و کپی بیشتر این نمایش گر ها به صورت نمایشی هستند و جنبه زیبایی دارند و هیچ کاربرد دیگری ندارند.

همچنین بخوانید مقاله 5 توصیه برتر مد و فشن

ساعت مچی سه موتوره نمایش کرنوگراف

در اکثر مدل های ساعت مچی اسپرت ورزشی و حتی نمونه ایی از ساعت های کلاسیک با بندهای چرمی و استیل از این ویژگی استفاده شده است و این ساعت مچی ها با اطلاح سه موتوره و سه پمپ تنظیم و استارت ساخته شده اند.

در ایم مدل ساعت مچی ها این سه موتوریکه داخل صفحه استفاده شده است از اعداد صدم ثانیه و هزارم ثانیه استفاده شده برای نشان دادن هر چه بیشتر حساسیت و گرفتن زمان که نسبت به حساسیت و دقیقی بودم زمانی که گرفته میشود از دهم و صدم و حتی هزارم ثانیه ساخته میشوند که از یک صفحه نمایش داخل صفحه نسبت به حساسیت زمانی که گرفته میشود تا سه صفحه نمایش متغیر است که با زدن استارت پمپ کرنوگراف این سه موتور به صورت خیلی منظم شروع بکار کردن میکنند و با زدن استاپ پمپ پایینی ساعت مچی از کار می افتند و زمان گرفته شده را به شما نشان داده و دوباره با همان دکمه ها ری استارت (برگشتن به حالت اولیه) شده و به حالت عادی برمیگردند .

ساعت مچی سه موتوره و یا چند موتوره + ویژگیدر این مدل ساعت مچی های به اطلاح سه موتوره نیز ساعت یک موتور و یک باتری یا اگر اتومات باشد با همان یک موتور کار خود را انجام میدهد و سه عقربه نشان گر گرنوگراف که تک عقربه هستند ، هر کدام از این صفحه نمایش ها کار خود را به ترتیب صدم ، دهم ، و حتی هزارم ثانیه به ترتیب انجام خواهند داد تا یک زمان دقیق که شما مد نظر دارین را به شما نشان دهند که در مقالات و اخبار سایت به طور کامل استفاده از کرنوگراف یا استاپ واچ برلای شما توضیح داده شده است.

ساعت مچی چند موتوره یا نمایشگر دو زمانه

در بعضی از ساعت مچی های خاص و معمولا با صفحه نمایش های بزرگتر از نمایش دو زمانه استفاده میکنند که میتوان با آنها تنظیم دو کشور را روی ساعت مچی خود داشته باشیم ، حالا با در نظر گرفتن این مورد که دو تا ساعت در یک کیس به صورت هم زمان کار میکنند یعنی دارای عقر به ای ثانبه شمار دقیقه شمار و ساعت شمار جداگانه هستند آیا این اصلاح سه موتوره درست است یا خیر ؟

ساعت مچی سه موتوره و یا چند موتوره در ایم مدل ساعت مچی ها باید بگوییم بله حتی شاید سه صفحه نمایش کامل شبانه روز دارند و سه کشور مختلف را میتوان روی آن تنظیم کرد . هر سه یا دو ساعت دارای موتورهای جدا و منبع آنرژی جدا هستند یعنی از یک تا سه باتری جداگانه پشت کیس ساعت استفاده می گنند  چون نیروی بیشتری نسبت به ساعت مچی هایی که در بالا گفته شد دارند البته در مدل های پیشرفته تر شاید از ترکیب موتور کوارتز و مکانیکی نیز استفاه شود.

ما به این نوع مدل ساعت ها میگوییم چند موتوره ،داخل اکثر این صفحه ساعت مچی ها به غیر از نمایش جداگانه شبانه روز فانکشن های دیگری مثل نمایش تاریخ کامل  و یا حتی کرنوگراف هم دیده میشود پس این مدل از اصلاح سه موتوره خارج شده و جای این اصلاح سه موتوره باید گفت چند موتوره .

این ساعت مچی های صفحه شلوغ بیشتر اسپرت یا ورزشی هستند با بندهای چرمی فلزی و پلاستیکی که میتوان نسبت و شغل و استایل خود مدل مورد تایید خود را انتخاب کرد .

مثلا ورزشکاری با تحرک بالا و فعالیت فیزیکی زیاد باید مدل ساعت سه موتوره بند لاستیکی استفاده کنه تا کمترین آسیب به ساعت مچی خود وارد نکند.

اصطلاح ساعت سه موتوره بیشتر کجا بکار برده میشود؟

این اصلاح به نظر می آید برای نداشتن اطلاعات کافی در مورد ساعت مچی بکار برده میشود چون اکثر مردم این اصطلاح را زمانی به کار میبرند که از خرید ساعت مچی خود به عنوان یک محصول اورجینال و اصل مطمعن نیستن و بیشتر سوال متداولی که پرسیده میشود این است که آیا ساعت مچی هر سه موتور را فعال دارد یاخیر، در اکثر ساعت های غیر اصل این فانکشن فقط حالت نمایش دارد و هیچ کاربرد دیگری ندارد .

البته ناگفته نماند در مدل های های کپی خیلی از برند های مطرح این سه موتور هم فعال هستند اما شما کاربران عزیز دیجی آنتایم میتوانید با مراجعه به اخبار و مقالات ساعت مچی دیجی آنتایم و اضافه کردن اطلاعات خود یک خرید واقعی و درست و اصولی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *