آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای دیجی آنتایم بوده است و دیجی آنتایم در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دسته
مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات دیجی آنتایم ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد. – در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزينه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
. – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد مثل رنگ با مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود و بدون خارج شدن از بسته بندی مرجوع گردد، . – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ريختن آن جدا خودداری
شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی آنتایم بازگردانده شود، و اتیکت روی اجناس به هيچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس
یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین
خواهد بود.
وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟
: – در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعويض هستند،