اخبار و مقالات ساعت مچی

بند چرمی هایتون چرم طبیعی

.-min

بند چرمی هایتون چرم طبیعی

بند چرمی هایتون چرم طبیعی با کیفیت بالا از قدیم تا به امروز افراد بسیاری علاقه مند به استفاده از ساعت مچی های بند چرمی بوده اند و آن ها را در پوشش و استایل خود به کار می بردند.

 

ساعت های با بند چرمی می توانند با کمربند و کفشی چرمی ست بشوند. استفاده کنندگان از کفش های رنگارنگ بهتر است ساعتی با بند قابل تعویض را به دست ببندند. این نوع ساعت ها سبب به وجود آوردن انتخاب های متنوع و استایل های مختلف برای افراد می گردند.

ساعت های بند چرمی انتخاب شده می بایست هماهنگی متناسبی را با چرم هایی که در ظاهر افراد به کار رفته اند ایجاد نمایند.

کاربرد های بند چرمی هایتون

استفاده مداوم از ساعت مچی روی دست و باز و بسته شدن قفل در اثر مرور زمان بند چرمی ساعت مچی را دچار فرسایش خواهد کردو این امر غیر قابل اجتناب است .

برای همین منظور بندهای جانبی جایگزن خوبی هستند که البته بیشتر برندهای مطرح دنیا بندهای مربوط به هر رفرنس ساعت را موجود دارند

که معولا مبالغ چشم گیری خواهد بود که شاید نسبت به مبلغ ساعت از لحاظ اقتصادی زیاد مورد تایید عموم نباشد .

بند چرمی هایتون چرم طبیعی قفل پروانه ایبند چرمی هایتون چرم طبیعی گزینه خوبی برای جایگزینی این مورد میباشد که اصالت کشور هنگ کنک را دارا میباشند کیفیت ، رنگ بندی ، سایز بندی این برند کامل و تقریبا برای  همه مدل های ساعت مچی بند چرمی با سایز های مختلف می توان جایگزین شود.

فرسایش بندهای چرمی غیر قابل اجتناب است تعرق دست ،باز بسته شدن بند در طول زمان باعث میشود که این بندها نیاز به تعویض داشته باشند.

اما در عوض بندهای چرمی خیلی بیشتر از بندهای فلزی در بازار موجود هستند،بیشتهاد دیجی آنتایم برای کاربرانی که قصد خرید ساعت را دارند خرید ساعت بند فلزی هست چو ن در آینده میتوانند بند چرمی یدک برای ساعت مچی خود تهیه کنند .

تمامی برندینگ های موجود در دنیا با یه شماره یا یه سریال قابل شناسایی هستند که بندهای هایتون نیز از این گزینه مستثنا نیستند و با کلمه لاتین ht و یه شماره که مربوط به رنگ و سایز بند میباشد قابل شناسایی هستند مثلا ht-318 که مربوط به یه بند سورمه ای سایز 20 میباشد.

بندهای متفرقه و غیر اصل با عنوان های مختلف و حتی فیک خیلی از برند های مطرح دنیا توضیع و تکثیر شده اند اما با کمی دقت و کسب اطلاعات شما کاربران عزیز میتوانید به خرید اصلی و اورجینال برسید .

دیجی آنتایم نمایندگی رسمی و اصلی برند هایتون بوده و نیاز شما کابر عزیز را در این زمینه برآورده کرده است که شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی میتوانید محصول اصلی این برند را خرید بفرمایید.

نکات آموزشی در اینستاگرام

پشتیبانی دیجی آنتایم در واتساپ

 نکات مهم برای افزایش طول عمر بند چرمی هایتون

1.برای افزایش طول عمر بند ساعت از تماس مستقیم آن با آب و یا رطوبت جلوگیری کنید.بند چرمی هایتون
2.ساعت خود را قبل از حمام رفتن یا شستن دست‌ها دربیاورید.
3.با ساعت داخل استخر یا دریا نروید. حتی اگر جنس بند ساعت شما از پوست کوسه یا تمساح باشد.
4. عطر و ادوکلن به بند ساعت از اسپری نکنید.
5.از تماس کرم‌های پوست با بند ساعت جلوگیری کنید.
6. به‌منظور جلوگیری از هرگونه آسیب شدید قبل از انجام کارهای منزل ساعت خود را دربیاورید.

در بعضی از مدل های ساعت مچی که دارای واتر پرو هستند نیز بهتر از ساعت به آب زده نشود که طول عمر بند ساعت بیشتر شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *