اخبار و مقالات ساعت مچی

بهترین ساعت های کاسیو در سال 2020

Untitled-2-min-1-1

بهترین ساعت های کاسیو در سال 2020

بهترین ساعت های کاسیو در سال 2020 ؟شرکت ژاپنی کاسیو (به عنوان کاسیو) در سال 1946 به عنوان یک شرکت ماشین حساب شروع به کار کرد.

در سال 1956 ، این شرکت اولین ماشین حساب جمع و جور تمام الکتریکی را با موفقیت راه اندازی کرد که منجر به شرکت رایانه کاسیو شد.

پس از موفقیت های تقریباً 30 ساله در صنعت ، Casio در سال 1974 Casiotron را به عنوان اولین ساعت مچی الکترونیکی به بازار عرضه کرد.

کاسیو 1. ساعت ورزشی دیجیتال بند رزین کلاسیک Casio F91W-1

این ساعت کلاسیک ترین کاسیو تا به امروز ( کاسیو نوستالژیک ) است. همه در مقطعی از زندگی خود کاسیو مانند این را دیده اند یا مالک آن بوده اند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا این ساعت به طرز چشمگیری در آزمون زمان ایستاده است.

با عمر باتری خیره کننده ، به راحتی یکی از قابل اطمینان ترین ساعت های موجود است. این ساعت را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت ها دانست.

مکانیک های حرکت کوارتز داخل ساعت آن را دقیق نگه می دارند. صفحه نمایش کریستال معدنی با دکمه نور پس زمینه به این معنی است که می توانید به سرعت زمان را در هر زمان از شبانه روز مشخص کنید.

2. ساعت ورزشی کلاسیک Casio W800H-1AV

نسخه ورزشی این ساعت در حالی که از نظر طراحی ساده است ، دارای مقاومت 100 متری در برابر آب ، نور پس زمینه سبز ، سبز و قابل مشاهده و کرنومتر دقیق با عملکرد ضبط دور است. شاید این ساعت بسیار پر اثر باشد ، زیرا عمر باتری ده ساله آن بسیار بالاست ، بنابراین هرگز نگران تمام شدن شارژ در بدترین زمان ممکن نباشید.

3. ساعت مچی کوارتز Casio DW5600E-1V G-Shock

مشابه ساعت بالا ، محدوده مردان Casio G-Shock نسخه قدرتمندی از ساعت استاندارد آنها است ، اما این بار این ساعت مچی است که برای ماندگاری ساخته شده است.

همه ویژگی های استاندارد کاسیو در اینجا ، از جمله نوع حرکت کوارتز ، و یک صفحه نمایش دیجیتالی ساده و در عین حال کارآمد است ، بنابراین هیچ مزیتی را که کاسیو در سایر مدلها ارائه می دهد از دست ندهید.

با این حال ، چیزی که این ساعت را متمایز می کند این واقعیت است که کاسیو آن را برای دوام و زنده ماندن از هر چیزی که در راه قرار دادن آن برنامه ریزی کرده اید طراحی کرده است.

نوار رزینی راحت و در عین حال مقاوم 20 میلی متری بدین معناست که نگران افتادن یا شکستن بند در هنگام استرس نخواهید بود و بدنه فولادی ضد زنگ بسیار سنگین باعث می شود ساعت در برابر ضربه ، ضربه و ساییدگی عمومی محافظت شود.

کاسیو4. ساعت مچی غواصی آنالوگ Casio Sport

اگر قصد دارید زمان زیادی را در آب بگذرانید ، شاید برای ورزش یا اوقات فراغت ، یا اینکه در مورد خیس شدن دستان خود جدی هستید ، یک نگرانی مشترک این است که مطمئن شوید ساعت شما خراب نمی شود. همانطور که از عنوان این ساعت مشخص است ، دیگر نیازی به مشکل نیست.

با 100 درجه مقاومت در برابر آب ، مهم نیست که چه کار می کنید یا کجا می روید. چه با شنا ، شنا ، قایقرانی یا هر ورزش آبی دیگر ، این ساعت است که به طور قابل اعتماد در کنار شما به کار خود ادامه می دهد. زمان سنجی 12 و 24 ساعته و تاریخ در دسترس است-دقت دقیقاً در علامت 20 ثانیه (مثبت یا منفی) در ماه نشسته است.

6. ساعت مچی ورزشی Casio ‘G-Shock’ Quartz Resin

این بار روی ساعت دیجیتالی Quartz Resin Sport Watch تمرکز می کنیم. این ساعت مچی کوچک در چهار سبک منحصر به فرد موجود است ، اما همه با زیبایی سنتی مشکی تمرکز کرده اند ، تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد. از ساعت سنج معکوس با محدوده ورودی قابل تنظیم تا کرونومتر 1/100 ثانیه و حتی تقویم خودکار ، این ساعت همه چیز را دارد.

دقت این ساعت نیز باورنکردنی است و در حدود 15 ثانیه در هر ماه اندازه گیری می شود. با ساختار مقاوم در برابر آب 20 بار ، نور پس زمینه EL برای کمک به شما در مشاهده زمان در هر شرایطی و البته مقاومت افسانه ای داخلی کاسیو ، کاسیو با این زیبایی از خود پیشی گرفته است.

5. ساعت مچی Casio Black Analog Anti Reverse Bezel Watch

اگر آنچه را که مدل غواصی ارائه می دهد دوست دارید ، اما ترجیح می دهید کارها را از نظر عملکرد و دوام به سطح بعدی برسانید ، این ساعت سیاه آنالوگ دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. این ساعت به سادگی و الهام گرفته از دریا است ، اما آنچه انجام می دهد ، به خوبی انجام می دهد.

ساعت سه عقربه ای از نظر طراحی مشکی است که خواندن آن را در هر شرایطی بسیار آسان می کند. رزین مشکی ، که با پوشش فولادی ضد زنگ احاطه شده است ، ظاهری کلاسیک و سنتی را به ارمغان می آورد که از لحظه ای که به آن چشم می بندید ، آن را دوست خواهید داشت.

کاسیو مانند گذشته دوام خود را با ارائه مقاومت 200 متری در برابر آب ، یک گام بیشتر برداشته است ، که برای تقریباً در هر شرایط استاندارد آب ، به ویژه برای ورزش و تفریح ​​، بیش از حد کافی است.

7. ساعت مچی ترکیبی Casio Solar Sport

کاسیو به خاطر ساعت هایی که طول عمر باتری مسخره ای دارند در سراسر جهان شناخته شده است. با این وجود ، اگر می خواهید با تجربه یک ساعت مچی واقعی که هرگز شارژ آن تمام نمی شود ، اوضاع را به سطح بعدی برسانید ، Solar Sport برای شما بهترین است ، و عنوان دلیل آن را توضیح می دهد.

این ساعت مجهز به باتری است ، اما می تواند با استفاده از پنل های خورشیدی که در صفحه قرار گرفته است ، خود را شارژ کند ، بدین معنا که شما عملاً دائماً در معرض قدرت نامحدود هستید و سالها نگران تعویض باتری نخواهید بود. بیا. با این حال ، کاسیو در اینجا متوقف نمی شود.

زمان جهانی بدون زحمت روی صفحه نمایش داده می شود ، از جمله روزهای چند زبانه هفته ، بنابراین می توانید بدون توجه به جایی که در جهان هستید ، با زمان سنجی دقیق باشید. تعداد زیادی از ویژگی های مربوط به انرژی خورشیدی مانند نشانگر قدرت و صفحه ای وجود دارد که در آن نحوه موثر بودن شارژ خورشیدی توضیح داده شده است.

8. ساعت دیجیتالی فولاد ضد زنگ Casio A158WA-1DF

آیا در انتخاب بهترین ساعت کاسیو به دنبال یک نوع کلاس و سبک هستید؟ به دنبال دستبند استیل ضد زنگ مردانه نباشید. این ساعت کاملاً از جنس استنلس استیل دارای یک سبک لوکس و حرفه ای است که به شما کمک می کند به خود اطمینان داشته باشید و در طول روز احساس خوبی داشته باشید.

این ساعت از استاندارد حرکت کوارتز استفاده می کند و به صفحه LCD واضح خود می بالد. در حالی که فلز است ، هنوز به طور شگفت انگیزی در برابر آب مقاوم است ، اما فقط تا 30 متر ، به این معنی که شما می توانید آن را شنا کنید و نباید مشکلی داشته باشید.

شاید بهترین نقطه این ساعت مقرون به صرفه بودن آن باشد. این ساعت یکی از مقرون به صرفه ترین ساعتهای لوکس موجود در موجودی Casio است.

9. کاسیو FT500WVB-5BV

اگر شما در حال خرید یک ساعت سنتی و مدل قدیمی Casio هستید که کمی متفاوت از ساعت هایی است که ما تا به حال در حال بررسی آن بودیم ، ممکن است بخواهید توجه خود را به FT500WVB جلب کنید. این ساعت گرچه جذاب ترین نام در جهان نیست ، اما در نوع خود خیره کننده است و مطمئناً در نوع خود بی نظیر است. بهترین ساعت های کاسیو در سال 2020

پوشیدن آن به عنوان یک ساعت آنالوگ حس نوستالژی خاصی دارد. رنگهای قهوه ای و خاکی نه تنها سنتی هستند بلکه دارای حس طبیعی نیز هستند ، که برای کسانی که عاشق گذراندن وقت در خارج هستند ، بهترین حالت است!

دوام به لطف روکش مقاوم رزین در مد واقعی Casio به حداکثر رسیده است. این بدان معناست که ساعت می تواند از فرسودگی عمومی که ممکن است در آن استفاده کنید ، دوام بیاورد ، به خصوص اگر شما مردی فعال هستید که بیرون از خانه هستید و به بهترین ساعت مچی نیاز دارید تا در کنار شما بماند!

10. ساعت دیجیتال Casio SGW100 Twin Sensor

برای خاتمه لیست امروز ، توجه شما را به ساعت Twin Sensor جلب می کنیم. این ساعت زیبا از طراحی معمولی کاسیو استفاده می کند ، اما با نمایشگر دیجیتالی فوق العاده روشن (LCD) و یک قاب جذاب ، جلوه ای بسیار مدرن تر می بخشد.

از آنجا که این بخشی از محدوده سنسور است ، تعداد زیادی سنسور پیدا خواهید کرد ، از جمله نشانگر جهت گرافیکی ، اصلاح سنسور بلبرینگ ، تصحیح انحراف مغناطیسی و حتی دماسنج. همچنین یک تقویم خودکار وجود دارد که از قبل برنامه ریزی شده است تا 2099 دوام بیاورد ، بنابراین دیگر هرگز نگران فراموش کردن تاریخ نخواهید بود!

اینستاگرام دیجی آنتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *