اخبار و مقالات ساعت مچی

تشخیص ساعت مچی کاسیو اصل

-کاسیو1-min

تشخیص ساعت مچی کاسیو اصل

تشخیص ساعت مچی کاسیو اصل ،خرید ساعت کاسیو به علت قدمت برندینگ و همچنین قیمت های خیلی خاصی که دارد مورد استقبال همگی اقشار مردم قرار گرفته است اینکه حتی با قیمت های فوق العاده پایین نسبت به برندهای دیگر تولید شده است تا تقریبا همه قدرت خرید یک ساعت مچی با برند کاسیو را داشته باشند .

و حال آنکه متاسفانه با مورد استقبال گرفتن این برند و همچنین قدمت برندینگ شرکت ها و سود جویان چینی که دربازار با اسم برندهای مشهور کار میکنند و ساعت مچی های های کپی و فیک روانه بازار میکنند که از لحاظ ساختار شبیه به ساعت اصلی است اما نه متریال بکار رفته در آنها مناسب هستند و نه موتورهای اصلی و کارآمدی دارند .

میتوان گفت بعد از موتورهای سوئیسی موتورهای ژاپنی حرف اول را در بازار ساعت مچی میزنند که تمامی موتورهای بکار رفته در ساعت های کاسیو ژاپنی هستند .

بیشتر موتورهای ساعت در بازار که اورجینال هستند از موتورهای ژاپنی یا سوئیسی ساخته شده و در مدلهای غیر اورجینال این موتورها چینی هستند.

راههای شناسایی ساعت کاسیو اصل از غیر اصل

برای خرید هر ساعت مچی ما باید یک سری اطلاعات قبل از خرید داشته باشیم تا بتوانیم یک ساعت مچی اصلی با گارانتی معتبر دریافت کنیم .

تشخیص رفرنس ساعت کاسیو اصل

یک راه تشخیص ساعت مچی کاسیو اصلی اولین مورد باید گارانتی اصلی شرکتی داشته باشه که داخل ایران توسط شرکت پوزیتزون تحت پوشش قرار گرفته است که قبلا مربوط به شرکت لایف سرویس بوده که به صورت کارت بودن و امروزه در بازار تقلبی آن بیشتر با گارانتی لایف و با قیمت خیلی پاینتر از قیمت اصلی محصول فروخته میشود.

گارانتی شرکت کاسیو پشت جعبه ساعت به صورت برچسب میباشد که مشخصات خریدار طبق مواردی که روی جعبه تکست شده است برای شرکت پوزیترون پیامک میشود و با ارسال این پیامک از طرف خریدار گارانتی ایشان فعال میگردد.

البته بیشتر فروش ساعت های غیر اورجینال شفاف سازی میشن و گفته میشه به خریدار که غیر اورجینال هستند برای درصد کمی که گفته نمیشه به عنوان ساعت کاسیو اصلی فروخته میشه با داشتن اطلاعات کافی کیشه از این مورد جلوگیری کرد.

مورد بعدی که در ساعت مچی های اصلی واضح و روشن است جعبه و بگ نگهدارنده ساعت مچی است که باید مطعلق به شرکت کاسیو (پوزیترون ) باشد .

مورد آخری که یک مقدار تخصصیتر است رفرنس جهانی مربوط به ساعت است که رنگ و مشخصات اصلی ساعت مچی با همان شماره تخصصی مشخص میشود.

رفرنس ساعت مچی های کاسیو نسبت به خانواده ایی که تعریف شده اند با پسوند های مشخصی شروع میشوند . به طور مثال LA690WEMY-1DF که از خانواده جنرال کاسیو است .

جعبه ساعت مچی کاسیو اصل

رفرنس مشخص شده به صورت لیبیل کاغذی به ساعت مچی اویز میباشد و پشت کیس ساعت هم حک شده است که در ساعت های فیک و تقلبی وجود ندارد و یا اینکه مغایرت دارد با رفرنس اصلی ساعت یعنی رفرنسی که پشت کیس ساعت است با مشخصات رفرنس جهانی آن فرق دارد این یعنی ساعت شما از نمونه اصلی و اورجینال نیست .

برای خرید ساعت مچی اورجینال حتما به مواردی که در بالا گفته شد باید دقت شود (دیجی آنتایم ) با تولید محتواهای ارزشمند برای خرید ساعت مچی به کاربران خود این امکان را میدهد تا بهترین اطلاعات را در زمینه خرید ساعت مچی داشته باشند.

و در آخر در مورد فانکشن های ساعت مچی های اورجینال ساعت مچی های کاسیو میباشد ، اینکه فقط این ویژگیها در نمونه های اصلی وجود دارد به طور مثال در مدل های جی شاک فانکشن تنظیم دما یا حتی کرنوگراف و یا های لایتر داخل صفحه در مدل های های کپی به درستی کار نمیکنند و یا کلا فقط به صورت نمادین هستند و کارایی لازم را ندارند.

ویدیو های آموزشی هر روز در اینستاگرام دیجی آنتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *