اخبار و مقالات ساعت مچی

تولید ساعت مچی MTGB2000YBD از خانواده جدید جی شاک کاسیو

-شاک-جدید-min

تولید ساعت مچی MTGB2000YBD از خانواده جدید جی شاک کاسیو

تولید ساعت مچی MTGB2000YBD از خانواده جدید جی شاک کاسیو ،این ماه، درست در زمان تعطیلات، G-SHOCK ژاپن   آخرین به‌روزرسانی را برای سری MT-G متمرکز بر لوکس خود  ، MTGB2000YBD جدید  معرفی کرده است .

در یک نگاه، این ساعت که عمدتاً مشکی و قرمز است ممکن است با مدل‌های قبلی MT-G آشنا به نظر برسد، اما نگاه دقیق‌تر – و هندلینگ – یک ساعت بسیار سبک وزن را نشان می‌دهد که یک بار دیگر بر ترکیب مشهور این برند از سبک، استحکام و استحکام ضربه می‌زند.

عملی بودنوزن MTGB2000YBD با وجود اندازه برجسته 49.8 میلی‌متری، تنها 131 گرم است، قابلیت پوشیدن فوق‌العاده سبک MTGB2000YBD در نتیجه یک قاب قاب کربنی چندلایه توسعه‌یافته است که دارای یک قاب داخلی مونوکوک است که منجر به ضخامت کلی 15.9 میلی‌متر می‌شود. این اولین کاربرد G-SHOCK از این فناوری در یک ساعت تولیدی است.

از نظر فنی، این فناوری قاب قاب لایه لایه MT-G جدید را با آخرین ساختار G-SHOCK Carbon Core Guard ادغام می کند، که منجر به افزایش سبکی و دوام بیشتر ساعت و در واقع دستیابی به استحکام بالا، هوابندی و کاهش وزن می شود. یک بار.ابعاد بیرونی MTGB2000YBD که از بیرون به داخل محکم ساخته شده اند، به همان اندازه هوشمندانه طراحی و ساخته شده اند. شایان ذکر است، قاب قاب نمای جانبی ساعت از 235 ورق از الیاف کربن و شیشه لایه‌ای و ماشین‌کاری شده ساخته شده است که در نتیجه قاب آن حدود 77 درصد سبک‌تر از قاب ساخته شده از فولاد ضد زنگ است. یک ورقه کربن لایه بالایی در دو طرف ساعت در موقعیت های ساعت 3، 6، 9 و 12 پیچیده می شود تا استحکام بیشتری ایجاد کند، در حالی که ورقه های کربنی استوانه ای اضافی به دور تیغه ها پیچیده می شود تا دوام را در نقطه بحرانی افزایش دهد. . این کاربردهای فناوری کربن در سرتاسر قاب با طراحی تاج چند ضلعی کاملاً جدید همراه شده است که به نشان دادن استحکام و زیبایی ساعت کمک می کند.

ساعت مچی MTGB2000YBD از خانواده جدید جی شاک کاسیو

از نظر زیبایی شناسی، این ساعت یک استحکام شیک بر روی مچ ایجاد می کند – فلز، کربن و رزین که همه با هم ترکیب می شوند تا MT-G تیره و متمایز را بر خلاف سایرین ایجاد کنند. پرداخت دقیقی در سراسر سطوح ساعت نمایان می شود که بر سبک برجسته MTGB2000YBD تاکید بیشتری دارد. این تکنیک ها شامل استفاده از صیقل ممتاز سالاز G-SHOCK در امتداد لبه های اریب اجزای فلزی است که منجر به سطوحی براق و آینه ای با درجه صافی بالا می شود.

قاب جلب توجه MTGB2000YBD به یک دستبند کامپوزیت لایه ای منطبق متصل می شود که تناسب بسیار خوبی روی مچ ارائه می دهد. مانند مورد، این دستبند از ساختاری چند لایه و متریال استفاده می کند، با اجزای ساخته شده از رزین ریز و همچنین اجزای توخالی فولاد ضد زنگ که با قالب تزریق فلز (MIM) برای کاهش وزن بیشتر ساخته شده اند. یک ساختار اهرمی دو لغزنده همچنین اتصال و برداشتن دستبند را آسان می کند، در حالی که یک گیره سه تا شده ساعت را محکم به پوشنده آن متصل می کند.

G-SHOCK جدید فوق سبک و بادوام  MTGB2000YBD  1200 دلار قیمت دارد و اکنون در خرده فروشان انتخابی G-SHOCK، فروشگاه G-SHOCK Soho و از طریق  gshock.com قابل خرید است .

MTGB2000YBD از خانواده جدید جی شاک کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *