اخبار و مقالات ساعت مچی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

1

[vc_row][vc_column width=”3/4″ woodmart_text_align=”center” css=”.vc_custom_1612113931717{background-color: #ffffff !important;border-radius: 15px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”yes” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”yes” tablet_reset_margin=”yes”][vc_column_text]

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

خرید اینترنتی ساعت های زنانه  سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران گرامی

در مقدمه باید گفت با توجه به شیوع کرونا ویروس مراقب سلامتی خود و خانواده باشید.خرید اینترنتی بهترین راه برای مبارزه با ویروس کرونا است،این روزها برای خرید مایحتاج خانه،لوازم شخصی،اکسسوری،پوشاک،کیف و کفش،ساعت مچی و کادو دادن به عزیزانمان بهترین راه حل خرید اینترنتی است.در ادامه شما را با خرید اینترنتی ساعت های زنانه  و تمام چیزهایی که باید در هنگام خرید بدانید آشنا میکنم با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

ساعت های زنانه نشان دادن زمان در موقعیتهای مختلف، کاربرد اصلی یک ساعت مچی است، ولی امروزه با گسترش صنعت مد و فشن، ساعت‌ها به یک اکسسوری مهم تبدیل شده‌ و تاثیر بسزایی در زیبایی و ظرافت استایل دارند. حتی برخی معتقدند که ساعت‌های مچی بازتابی از شخصیت یک فرد هستند! انتخاب و خرید یک ساعت مچی زنانه متناسب با سلیقه و سبک پوشش‌تان، باعث می‌شود، شیک‌تر و برازنده‌تر از قبل به نظر برسید و حال و هوای تازه ای در استایلتان ایجاد کنید.

به عنوان یک خانم شیک‌پوش، آیا می‌دانید چه ساعت مچی را انتخاب و خریداری کنید و در هنگام خرید باید به چه ویژگی‌هایی توجه داشته باشید؟

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

با توجه به این که نمونه‌های تقلبی و ارزان قیمت ساعت‌های مچی در بازار بسیار زیاد شده‌ و تشخیص آن‌ها از نمونه‌های اصلی کار سختی است، بنابراین اگر می‌خواهید یک ساعت مچی با کیفیت و دوام بالا خریداری کنید، باید در انتخاب خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

 

انتخاب و خرید یک ساعت مچی جدید برای خودتان و یا هدیه دادن آن به دوست‌تان، می‌تواند کاری سردرگم کننده باشد. علی الخصوص اگر ندانید دنبال چه سبک و مدلی هستید. مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین ساعت مچی را برای خودتان یا برای هدیه دادن به شخص دیگر، انتخاب و خریداری کنید.

۱. تناسب ساعت مچی زنانه با سبک پوشش و مکان استفاده آن

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

سبک و مدل‌های مختلفی از ساعت مچی زنانه برای موقعیت‌های مختلف در بازار وجود دارند. اگر می‌خواهید به فردی ساعت مچی هدیه دهید، ساعتی مطابق با سبک پوشش و شخصیت او انتخاب کنید و مکان و موقعیتی را که بیشتر زمانش را در آن سپری می‌کند هم در نظر بگیرید. برای مثالبرای دادن هدیه به فردی شاغل باید ساعتی را انتخاب و خریداری کنید که بتواند در محیط کارش از آن استفاده کند. انواع مختلف ساعت مچی زنانه چیست:

ساعت مچی زنانه به سبک غیررسمی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

اندازه صفحه ساعت‌ های سبک کژوال بزرگ بوده و بند آن‌ها معمولا از جنس چرم و با طرح ساده است و می‌توان از آن‌‌ها در طول یک روز عادی، محل کار، دانشگاه و… استفاده کرد.

 

ساعت مچی زنانه به سبک مجلسی

خرید اینترنتی ساعت های زنانهاین ساعت‌ها در مجالس و مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای نگین‌های تزئینی و یا سنگ‌های قیمتی هستند. جنس بند این نوع ساعت‌ها، از جنس چرم یا استیل طرح‌دار است.

ساعت مچی زنانه فشن

این ساعت‌ها دارای جزئیات و تزئینات پیچیده و زیادی هستند و ظاهر متفاوت و چشمگیری دارند و می‌توانند به جای دستبند نیز مورد استفاده قرار بگیرند و تکمیل کننده استایلتان باشند.

ساعت مچی زنانه ورزشی(اسپورت)

این ساعت‌ها به منظور استفاده در فضای آزاد، هنگام ورزش و فعالیت‌های بدنی و تفریح، طراحی و ساخته شده‌اند. جنس بدنه و بند آن‌ها از پلاستیک است و ممکن است دارای قابلیت‌های کاربردی مانند تایمر، آلارم، رابط دیجیتالی و مقاوم در برابر ضربه یا آب باشند.

۲. سن فرد

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

سن یک عامل مهم در انتخاب و خرید یک ساعت مچی زنانه است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برای برای مادر خود یک ساعت مچی بخرید، ساعتی به سبک کلاسیک با اندازه صفحه کوچک یا متوسط و بندهای استیل به رنگ نقره‌ای یا طلایی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. ولی اگر می‌خواهید برای یک خانم کم سن و سال یا یک دختر جوان ساعت انتخاب کنید، ساعت‌های فشن که دارای طرح و نگین‌های تزئینی هستند، مناسب‌تر هستند.  بهتر است، رنگ بند ساعت مچی را مطابق با سلیقه و رنگ مورد علاقه آن‌ها انتخاب کنید تا بیشتر خوشحال شوند.

۳. جنس بدنه ساعت مچی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه ساعت‌ها دارای یک پوشش محافظ از جنس فلزات مختلف مانند فولاد ضد‌زنگ، استیل، فلزاتی مانند تیتانیوم، نقره، طلا و پلاتین هستند. اگر می‌خواهید انتخابی ظریف و متناسب با رنگ پوست‌تان داشته باشید، سراغ ساعت‌های مچی با جنس بدنه نقره و طلا بروید. این نوع ساعت‌های مچی ظاهر مجلل و شیک‌تری دارند و زیبایی خاصی به استایلتان می‌بخشند. در ساعت‌های ورزشی برای بهبود عملکرد و راحتی، جنس بدنه اغلب از پلاستیک است. انتخاب ساعت‌های ورزشی به رنگ مشکی یا سفید می‌تواند انتخابی عاقلانه و مناسب باشد. زیرا این رنگ‌ها علاوه بر این‌ که با هر نوع و رنگ لباس ورزشی هماهنگ می‌شوند، شیک‌تر و گران‌ قیمت‌تر هم به نظر می‌رسند.

۴. جنس صفحه ساعت مچی خرید اینترنتی ساعت های زنانه

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

جنس صفحه ساعت‌های مچی معمولا از پلاستیک، طلق، شیشه و کریستال هستند و قیمت یک ساعت با توجه به جنس صفحه آن، متفاوت خواهد بود. ساعت‌های مچی که صفحه آن‌ها از جنس پلاستیک یا طلق است، دوام  خوبی ندارند. ساعت‌هایی با جنس صفحه شیشه‌ای، ممکن است در اثر ضربه یا افتادن روی زمین بشکنند ولی در برابر خش و سایش مقاوم هستند.

بهترین و بادوام ترین ماده برای پوشش صفحه ساعت مچی، کریستال یا یاقوت کبود است که ضدضربه، ساییدگی و خش است. به همین دلیل، این ساعت‌ها پس از سال‌ها استفاده هم نو نیز به نظر می‌رسند. ممکن است در برخی از انواع ساعت‌های مچی، کریستال به کار رفته و خاصیت ضد‌آب داشته باشند. این ویژگی بسیار  ایده‌آل و کاربردی است و مانع از آسیب‌دیدگی ساعت در مقابل رطوبت و تماس با آب می‌شود. ساعت‌هایی که صفحه آن‌ها از جنس کریستال است، نسبت به سایر ساعت‌ها، قیمت بالا‌تری دارند و اگر می‌خواهید ساعتی با جنس صفحه کریستال داشته باشید، باید حسابی دست به جیب شوید.

۵. خرید اینترنتی ساعت های زنانه قطر و اندازه صفحه ساعت مچی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

قطر صفحه ساعت‌های مچی زنانه معمولا ۳۴ میلی‌متر است ولی برخی از ساعت‌های مچی مد روز صفحه‌هایی به قطر۶۰ میلی‌متر دارند و اندازه صفحه آن‌ها خیلی بزرگ است. برای خانم‌های مسن و خانم‌هایی که سبک پوشش سنتی و کلاسیک دارند، ساعت‌ مچی با قطر صفحه کوچک و بندهای باریک و ساده، گزینه خوبی و مناسبی است. همچنین ساعت‌هایی با قطر صفحه زیاد و بندهای پهن، انتخاب مناسبی برای خانم‌های قد بلند بوده و برای خانم‌هایی که مچ دست لاغر و ظریف و جثه ریزی دارند، ساعت‌هایی با قطر صفحه استاندارد و بندهای باریک، مناسب هستند.

۶. بند ساعت مچی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

امروز سازندگان ساعت‌های مچی دست به طراحی و تولید ساعت‌هایی با قابلیت تعویض و جا به جایی بندها زده‌اند و در واقع شما با خرید یک ساعت مچی، چند بند دیگر همراه با آن دریافت می‌کنید. پس هر وقت که مایل بودید، می‌توانید بند ساعت خود را تعویض کرده و با لباس یا سایر اجزای استایلتان هماهنگ کنید. بیشتر برندهای مشهور سازنده ساعت مچی، یک بند چرم مشکی را در داخل جعبه ساعت خریداری شده قرار می‌دهند تا فرد بتواند آن را با هر نوع لباس یا موقعیتی هماهنگ کند.

ساعت‌ مچی با قابلیت تعویض بند، به شما این امکان هماهنگی ساعت و لباس‌های مختلف را می‌دهد. به‌ طوری که بتوانید در موقعیت و زمان‌های مختلف نهایت استفاده و لذت را از ساعت مچی خود ببرید. معمولا ساعت‌های مچی که بند فلزی یا استیل دارند، با هر نوع لباسی به خوبی هماهنگ می‌شوند. ساعت‌ها با بند چرمی هم با کیف و کفش قابل هماهنگ شدن هستند.

۷.موتور ساعت مچی

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

ساعت‌ها از نظر کارکرد موتور چند نوع هستند: کوارتز و اتوماتیک.ساعت‌های نوع کوارتز به وسیله باتری کار می‌کنند و باتری با انتقال الکتریسیته به کریستال کوارتز، موجب حرکت عقربه‌های ساعت می‌شود.  ساعت‌های اتوماتیک نیازی به باتری یا کوک شدن ندارند و با حرکت دست و ذخیره نیرو در بخش خازن، به صورت خودکار کوک می‌شوند. این نوع ساعت‌ها کیفیت و طول عمر بالایی دارند و تا زمانی که در دست شما هستند، کار می‌کنند و دیگر نیازی نیست هر چند وقت یکبار هزینه زیادی بابت تعویض باتری یا تعمیر آن‌ها بپردازید و  می‌توانید پول خود را پس انداز کنید.

جمع‌بندی خرید اینترنتی ساعت های زنانه

خرید اینترنتی ساعت های زنانه

امروزه برندهای شناخته شده زیادی در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های مچی زنانه فعالیت دارند و محصولات زیبا و با کیفیت عالی را روانه بازار می‌کنند. خرید یک ساعت مچی زنانه اصل از یک برند معتبر، باعث می‌شود ظاهری شیک و برازنده داشته باشید و از خطر خرید نمونه‌های تقلبی ساعت مچی موجود در بازار که کیفیت و طول عمر کمتری دارند، در امان باشید.

مهم‌ترین نکته برای خرید ساعت مچی زنانه به عنوان هدیه یا برای خودتان، دانستن سبک لباس پوشیدن و مکان استفاده از آن است. توصیه می‌کنیم اگر در مورد سبک پوشش مردد هستید، به سمت ساعت‌های مچی کلاسیک بروید، زیرا این مدل ساعت‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و تقریبا با هر سبک و لباسی هاهنگ می‌شوند. اگر قرار است ساعت مچی را به عنوان هدیه به کسی بدهید، حتما بعد از انتخاب و خرید، آن را در یک جعبه زیبا و شیک قرار دهید تا هدیه‌تان گران قیمت و شکیل تر به نظر برسد و فرد بتواند از آن جعبه برای نگهداری و مراقبت از ساعت استفاده کند.

با استفاده از نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، هنگام انتخاب و خرید ساعت مچی زنانه سردرگم نخواهید شد و انتخاب بهتر و مناسب‌تری خواهید داشت. اگر تجربه یا راهکار مفیدی در مورد انتخاب و خرید ساعت مچی زنانه دارید، در بخش نظرات این نوشته با ما و خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

 

گروه اینترنتی دیجی آنتایم

 

 

 

منبع:supwatch.com[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″ woodmart_bg_position=”center-center” woodmart_text_align=”center” css=”.vc_custom_1612113984412{background-color: #ffffff !important;border-radius: 15px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”yes” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”yes” tablet_reset_margin=”yes”][vc_btn title=”ساعت مچی بند چرمی” shape=”round” color=”sandy-brown” link=”url:https%3A%2F%2Fdigiontime.ir%2Fwatch-shop%2F%3Ffilter_jens-band%3D%25DA%2586%25D8%25B1%25D9%2585%25DB%258C”][vc_empty_space][vc_btn title=”ساعت مچی مردانه” shape=”round” color=”success” link=”url:https%3A%2F%2Fdigiontime.ir%2Fproduct-category%2F%25d8%25b3%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25aa-%25d9%2585%25da%2586%25db%258c%2Fmens-watch-%25d8%25b3%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25aa-%25d9%2585%25d8%25b1%25d8%25af%25d8%25a7%25d9%2586%25d9%2587%2F”][vc_empty_space][vc_btn title=”ساعت مچی زنانه” shape=”round” color=”pink” link=”url:https%3A%2F%2Fdigiontime.ir%2Fproduct-category%2F%25d8%25b3%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25aa-%25d9%2585%25da%2586%25db%258c%2Fwomens-watches-%25d8%25b3%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25aa-%25d8%25b2%25d9%2586%25d8%25a7%25d9%2586%25d9%2587%2F”][vc_empty_space][vc_btn title=”ساعت بند استیل” shape=”round” color=”peacoc” link=”url:https%3A%2F%2Fdigiontime.ir%2Fwatch-shop%2F%3Ffilter_jens-band%3D%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25AA%25DB%258C%25D9%2584″][vc_empty_space][vc_btn title=”ساعت مچی بند پلاستیکی (رزین)” shape=”round” color=”inverse” link=”url:https%3A%2F%2Fdigiontime.ir%2Fwatch-shop%2F%3Ffilter_jens-band%3D%25D8%25B1%25D8%25B2%25DB%258C%25D9%2586-%25DB%258C%25D8%25A7-%25D9%25BE%25D9%2584%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25AA%25DB%258C%25DA%25A9″]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *