اخبار و مقالات ساعت مچی

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس دنیا

-بولگاری-min

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس دنیا

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس دنیا قیمت برخی از ساعتهای لوکس از هزینه ماشینهای منحصر به فرد بیشتر است. و تعجب آور نیست این ساعت ها واقعاً یک شاهکار ، نمایشگاه موزه ای با زیبایی فوق العاده هستند.

بسیاری از شرکت ها و کارگاه های کوچک در سراسر جهان در حال تولید ساعت های لوکس هستند. برخی از ساعت های لوکس منحصر به فرد هستند – آنها فقط در نسخه های تک وجود دارند یا به شدت در نسخه های محدود منتشر می شوند. ساعت های لوکس منحصر به فرد را می توان برای افراد خاصی به سفارش یا به رویداد مهمی اختصاص داد .

به عنوان مثال – سالگرد یک شرکت ساعت سازی ما مجموعه کوچکی از زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس جهان را جمع آوری کرده ایم. قیمت ساعت های ویژه از 5000 دلار تا 1.5 میلیون دلار است.

ساعت لوکس زیبا از Greubel Forsey – Double Tourbillon 30 ° Vision. این کرونوگراف کمیاب از طلای سفید که در سال 2006 طراحی شده ، 200،000 تا 300،000 دلار تخمین زده شده است.زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس

مارک Gerlad Genta با مجموعه ساعتهای فوق العاده شیک خود مشهور است. New Arena Metasonic یک ساعت فوق العاده پیچیده است که وسواس ساعت های مارک تجاری را با پیچ و تاب موسیقی ادامه می دهد. به طور رسمی در سال 1994 آغاز شد و از آن زمان به بعد به طور مداوم بهبود یافته است. این ساعتهای لوکس با یک قاب 46 ​​میلی متری ساخته شده از تیتانیوم و دیگر آلیاژهای فلزی ویژه که برای تقویت صدای بیرون طراحی شده است ، شروع می شود. Gerald Genta Arena Metasonic که تنها به 10 دستگاه محدود می شود ، ممکن است یکی از گران ترین ساعت .

شرکت بولگاری تولید ساعتهای گران قیمت و جواهرات لوکس را در اواخر قرن 19 آغاز کرد. مدل ساعتهای لوکس Bvlgari Serpenti Watch ادامه مجموعه ای بود که به 125 سالگی این شرکت اختصاص داده شد.

یک ویژگی بارز مجموعه Serpenti ، دستبند پیچ ​​خورده Tubogas به شکل مار است که توسط استادان بولگاری در اواسط قرن گذشته ایجاد شده است. طول کل “تکه های” دستبند ساخته شده از طلای صورتی 5 متر است. قاب ساعت ریخته گری و صیقلی با لایه ای از طلای 18 عیار پوشانده شده و با 38 الماس در مجموع 0.29 قیراط مزین شده است. این ساعت مجهز به نشانگرهای طلایی و اعداد رومی است.

همچنین بخوانید : بهترین ساعت های مچی سوئیسی

با الهام از بوگاتی ویرون ساعت جدید لوکس بوگاتی تیپ 370 Centenaire از Parmigiani Fleurier با طراحی غیر معمول خود وسوسه می کند. طراحی استوانه ای این ساعت های غیر معمول به رانندگان اجازه می دهد تا زمان را بدون نیاز به برداشتن دست از فرمان مشاهده کنند. 2 مدل موجود است – از طلا 18K و پلاتین 950. فیلیپ Bodenmannu استاد حکاک مجبور بود حدود 300 ساعت برای کار نهایی با این مدلها وقت بگذارد. ساعت بند از پوست گوساله هرمس ساخته شده است. سالانه فقط 150 عدد از این ساعت های لوکس تولید می شود.

این مجموعه زیبا از رولکس با نام “Oyster Perpetual Date Just Lady” در BaselWorld 2010 ارائه شد. قاب بندی شماره گیری رنگ های مختلف از خاکستری تا شکلات ، حاشیه ای فلوت دار یا گنبدی شکل است که دارای 24 یا 46 درخشش سوزاننده است. در ساعت 6 علامت ساعت رومی با جواهرات نشان داده شده است. این مدلهای لاکچری جدید رولکس تازه ، تصفیه شده و فوق العاده زیبا ، شیو fem زنانه ای زیبا را نشان می دهند که توسط تمام ساعتهای خانم ها دنبال می شود.

ساعت رولکس زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس

Angular Momentum ، سازنده ساعت های لوکس سوئیسی ، مجموعه جدید Artisan Timepiece خود را با نقاشی های مینیاتوری “Verre Èglomisé” در پشت صفحه شیشه ای ، به نام Allegory & Mythology منتشر کرد. مینیاتورهای نقاشی شده پس از آثار نقاشان باروک هلندی. این ساعت های لوکس دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ با صفحه شیشه ای با قاب گرد آینه ای صیقلی ، و میخ های صیقل داده شده “boulle” در ساعت 12 و 6 ، حرکات خودکار پیچشی مکانیکی ، عقربه های چاقو هستند. همه ساعت ها قطعات لوکس منحصر به فرد هستند.

خانه مد Chanel در Baselworld 2010 یک ساعت لوکس جدید ارائه کرده است – غواص دریایی Chanel J12. از سرامیک با تکنولوژی بالا ساخته شده است و کریستال یاقوت کبود AR دارد و مخصوص غواصان حرفه ای با مقاومت در برابر آب تا 300 متر ایجاد شده است.

حرکت ساعت از کالیبر اتوماتیک سوئیسی و دستبند آن نیز از سرامیک با تکنولوژی بالا ساخته شده است و دارای یک بند لاستیکی اضافی است. دو نوع رنگ برای انتخاب وجود دارد: سیاه و سفید. این ساعت های لوکس احتمالاً با قیمت تقریبی 5000 دلار در دسترس خواهند بود.

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس ساعت چنل

ساعتهای جواهرات مردانه Cartier Santos Triple 100 – جدیدترین بیانیه در کلاس ساعتهای جواهرات. بدنه ساخته شده از طلای سفید 18K کاملاً با سنگهای قیمتی ست شده است.

تعداد کل الماس ها 861 و وزن آنها 7،6 قیراط است. با این حال ، ویژگی اصلی Cartier Santos Triple 100 یک صفحه متحرک است که بر اساس کرکره طراحی شده است: تاج سیم پیچ را به قسمت های مثلثی بچرخانید. در نتیجه ، ساعتهای مشابه دارای سه صفحه مختلف هستند: صفحه اول با الماس و یاقوت کبود سیاه پوشیده شده است ، روی دوم روی سر ببر حک شده است ، و سومین صفحه کلاسیک است که با 12 عدد رومی تکمیل شده است. این ساعت های لوکس در تعداد محدود و تنها 20 نسخه در دسترس خواهند بود. قیمت حدود 340،000 دلار

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس

به مناسبت دهمین سالگرد نام تجاری ساعت مدل Opus ، هری وینستون نسخه جدید یادبود Opus X را معرفی کرد. با الهام از ایده حرکات سیاره ای و پیوستگی فضا-زمان ، Opus X زمان را با چرخش همزمان شاخص های گرد ، که در یک چرخش قرار می گیرند ، ثابت می کند. “قاب” به نوبه خود ، شاخص ها و “قاب” در جهت های مختلف می چرخند و یک اثر خیره کننده از چرخش مداوم ایجاد می کنند. بنابراین ، اصل نشان دادن زمان در مدل جدید شبیه به منظومه شمسی است ، جایی که شاخص های دقیقه ، ساعت و ثانیه در اطراف دیسک مرکزی می چرخند. هر “دایره” در زاویه ای قرار گرفته است.

مقاله ای درباره نکات طلایی برای هدیه دادن ساعت مچی مردانه

شرکت ساعت سوئیسی RSW ساعتهای لوکس منحصر به فردی را برای زنان معرفی کرده است – Ladies Wonderland Watch. RSW یک الگوی ارگانیک روی صفحه ایجاد کرده و ساعت را در گوشه خود فشار داده است. قاب از جنس استیل است و می توان آن را با الماس تزئین کرد (9 در قاب و 104 در قاب). همچنین رنگهای مختلف شماره گیری از جمله مروارید خاکستری ، سیاه یا سفید وجود دارد.

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس دنیا

 

شرکت ساعت سوئیسی RSW ساعتهای لوکس منحصر به فردی را برای زنان معرفی کرده است – Ladies Wonderland Watch. RSW یک الگوی ارگانیک روی صفحه ایجاد کرده و ساعت را در گوشه خود فشار داده است. قاب از جنس استیل است و می توان آن را با الماس تزئین کرد (9 در قاب و 104 در قاب). همچنین رنگهای مختلف شماره گیری از جمله مروارید خاکستری ، سیاه یا سفید وجود دارد.

Quadruple Tourbillon اثر Greubel Forsey بین هنر و نوآوری تکنولوژیکی قرار دارد. چهار توربیلون از این ترکیب خیره کننده به طور مستقل به عملکرد استثنایی آن در حفظ زمان کمک می کند. بدنه از طلای قرمز 18K با کریستال یاقوت کبود محدب نامتقارن است.

شرکت Audemars Piguet در سال 2000 به افتخار هزاره سوم راه اندازی کرد ، هر ساعت را می توان به شاهکارهای هنر ساعت سازی نسبت داد. اما مدل پنجم یک احساس واقعی است ، حتی در زمینه پیشینیان بی عیب و نقص آنها. یک شاهکار بر اساس کالیبر 2899 با دست زخمی شده در یک پرونده بیضی شکل هزاره ای ، یک تقویم دائمی با توربیلون ، نشانگر ذخیره قدرت (7 روز) و ثانیه های “ضرب و شتم” است. قاب پشتی شفاف ساخته شده از یاقوت کبود. شاهکار № 5 بر روی یک بند آبی رنگ قرار می گیرد و دوخت تمساح را با بست پلاتینی انجام می دهد. جعبه های هدیه ، که باید در آن نگهداری شوند این ساعت های لوکس نیز از پلاتین ساخته شده اند. Audemars Piguet تنها 20 قطعه از این ساعت فوق العاده هزاره ای را تولید کرد.

زیباترین و دیدنی ترین ساعت های لوکس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *