اخبار و مقالات ساعت مچی

ساعت مچی مردانه + خرید و نگهداری

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه + خرید و نگهداری : آقایی خوش تیپ را تصور کنید که در مقابل شما ایستاده، از مدل مو تا رایحه عطرش حساب شده و مورد تایید است، تا اینکه برای دیدن زمان دستش را بالا می‌آورد و با یک ساعت لاستیکی معمولی همه‌ی تصوراتتان از یک جنتلمن واقعی از بین خواهد برد اهمیت ساعت دقیقا همین است. حتی اگر ظاهر شما عالی باشد، برای تکمیل آن به یک ساعت زیبا و شیک نیاز دارید.

ساعت مچی مردانه

در گذشته خرید ساعت مچی مردانه به این پیچیدگی نبود. یک قرن  پیش اگر شخصی ساعت مچی داشت یک آدم منحصر به فرد دیده می‌شد. برای همین در گذشته و امروز ساعت‌ها از پدر به پسر به عنوان انتقال وراثت و اصالت خانواده منتقل می‌شده‌اند! و این بیش از یک هدیه ارزشمند بود! بنابراین ساعت‌ها فقط یک تکنولوژی و فقط یک جواهر معمولی نیستند.به همین علت است که بعد از گذشت سال‌ها و به تولید  انواع تکنولوژی‌ها مثل تلفن های همراه که به راحتی زمان را به شما نشان می‌دهند! هنوز هم ساعت مچی یکی از بزرگترین صنعت‌ها را در بازارهای جهان به خود اختصاص داده اند.

نکته‌های خرید ساعت مچی مردانه

برای خرید ساعت مچی وارد هر فروشگاه معتبر اینترنتی (دیجی آنتایم ) یا هر فروشگاه حضوری معتبر دیگری که وارد میشویم با حجم زیادی از ساعت مچی های مردانه زیبایی روبه رو میشویم که انتخاب را برای ما خیلی سخت میکنند.

قبل از خرید ساعت مردانه خود با کسب یه سری اطلاعات مفید از سایت های تخصصی ساعت (دیجی آنتایم) و اخبار و مقالات روز میتوانیم خود را به یه خرید زیبا و رویایی برسانیم .در این مطلب تلاش شده تا به برخی نکات در مورد خرید ساعت مچی مردانه اشاره شود.

 

ساعت مچی امروزه به علت کوچک بودن و انواع امکاناتی که دارد یکی از صنایعی است که به تکنولوٰژی روز دنیا ارتباط مستقیم دارد. انواع موتورها، انواع امکانات و انواع کیفیت‌هایی که هر کدام از تکنولوژی‌ها دارند تنوع بسیار گسترده‌ای را ایجاد کرده ‌است.

 

ساعت های مچی مشکی، سفید، مات، براق، استیل، چرم، اسپورت، کلاسیک، بافت‌ها، انواع بندها و … این‌ها بخشی از ساعت‌های مچی هم نیستند! انگار هر سال یک نفر ظاهر می‌شود و یک مدل جدیدی از ساعت مچی را رو نمایی می‌کند تازه این فقط بخشی از تنوع ساعت‌های مچی است.

برندهای متنوع، کاربری‌های متنوع، رنگ‌های متنوع، طرح‌های متنوع و انواع تکنولوژی‌ها و … انتخاب را به شدت سخت می‌کند!

روشهای انتخاب ساعت مچی مردانه

برای انتخاب ساعت مچی مناسب بهترین راه این است که از یک سایت معتبر و تخصصی کمک بگیرید.ما (دیجی آنتایم)مجموعه ای از تجربیات موفق خرید ساعت مچی را در کنار یکدیگر قرار داده‌ایم و بهترین راه را برای خرید یک ساعت مچی مناسب به ترتیب زیر به شما معرفی می‌کنیم:

 

انتخاب بازه قیمت ساعت مچی مردانه

در این قسمت در فروشگاه های آنلاین شما به راحتی میتوانید با یک فیلتر راحت و آسان کلی مدل های ساعت مچی مردانه + خرید و نگهداری با رنج قیمتی مورد نظر خود را در هر ساعت از شبانه روز به صورت یکجا ببینید و انتخاب کنید .

انتخاب کاربردی ساعت مردانه

به طور کلی انواع کاربردهایی  که برای ساعت مچی مردانه + خرید و نگهداری در نظر گرفته می‌شود : ورزشی ، مجلسی ، روزمره ، و شرایط خاص میباشد.

انتخاب بر اساس سلیقه و برند ساعت های مردانه

بعد از طی کردن مراحلی که در بالا گفته شد حال به انتخاب سلیقه شخصی خود میرسیم که مثلا آقایی هستین که به فلان برند علاقه ای خاص دارید و اطلاعات کافی هم در مورد همان برند کسب کرده اید بر فرض مثال برند کاسیو که تقریبا یکی از برندهای قدیمی و تاثیر گزار روی همی دهه ها و قرن ها داشته است که تغریبا میتوان گفت روی همی سبک های ساعت مچی مردانه کار کرده است .

شما برای تکمیل خرید خود تنها بخش کوچکی از راه را طی کرده اید و برای نهایی کردن خرید ساعت مچی مردانه خود موارد کلیدی دیگری هم وجود دارئ که ما (دیجی آنتایم ) سعی میکنیم در ادامه شما کاربران عزیز را با آنها آشنا کنیم.

ساعت مچی مردانه

خرید ساعت مردانه بر اساس نوع موتور

حال آنکه شما اکسسوری خود را بر اساس سرمایه و سلیقه خود انتخاب کردید و میخواهید تصمیم بگیرید که ساعت مردانه شما که مثلا سبک کلاسیک است و استفاده روزانه از آن را دارید و در ضمن شغل شما اداری هست از ساعت مچی مردانه با موتور اتومات استفاده کنید.در ادامه توضیح مختصری در مورد ساعت مچی های مردانه با موتورمکانیکی اتوماتیک یا کوارتز داده خواهد شد

ساعت مچی مردانه با موتور مکانیکی (اتوماتیک)

در این مدل ساعت مچی های مردانه که بیشتر با سبک کلاسیک با بندهای چرمی و استیل ترکیب شده است زیبایی خاصی روی دست شما ایجاد میکنند. در این مدل ساعت مچی های مردانه چون ساعت های بسیار حساسی هستند برای اشخاصی با شغل های فیزیکی توصیه نمیشوند زیرا این ساعت مچی ها در برابر ضربه ضعیفتر از ساعت های کوارتز هستند اما این مزیت را دارا میباشند که نیاز به تعویض باتری ندارند و با حرکات معمولی دست یا در بعضی از مل های آنها با کوک کردن دسته کوک شارژمورد نیاز خود را تامین کرده و دیگر نیازی به استفاده ثانویه ازر یک منبع دیگه مثل باتری ندارند .

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه با موتور کوارتز

این مدل موتورهای ساعت مچی مردانه اترژی خود از را از منبعی مثل باتری تامین میکنند که البته این منبع تامین کننده باتری هم چند مدل هستن و عمر مفید مختلفی دارند بر فرض مثال باتری ساعت مچی های مردانه کاسیو مدل های اسپرت و ورزشی آنها عمر باتری های بالای 10 سال دارند باتری های ساعت مچی چند دسته هستند :

باتری های معمولی که طول عمر این باتری ها تقریبا تا 3 سال هستن و بعد نیاز به تعویض باتری دارند

باتری های سولار که طول عمر این باتری ها چون با دریافت نور خود را شارژ میکنند بالای 10 سال هستند

باتری های کنتیک که این باتری ها هم شارژی هستند اما بیشتر از باتری های سولار کار میکنند و معمولا روی صفحه ساعت نشانگر قدرت باتری را دارند که با یک نشانگر عقربه یا دیجیتال نشان میدهد که ذخیره باتری چه مقدار هست که این نشانگر روی ساعت های سولار هم وجود دارد اما نه روی همی مدل های آن

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی های مردانه با بند های مختلف

ساعت مردانه با بند چرمی 

در این مدل ساعت مچی ها بیشتر سبک کلاسیک کار شده است و معمولا برای استفاده روزمره و شغهای اداری مورد تایید میباشد .در مورد بندهای چرمی که رنگهای مختلفی کار شده است برای انتخاب یک آقای خوش تیپ ئو خوش پوش میتواند مورد تایید باشد که با رنگ کفش و کمربند و حتی کیف پول خود میتواند ست کند.

ساعت مردانه با بند استیل

در این مدل ساعت مچی ها همه نوع سبک ساختاری لحاظ شده است حتی مدل های ورزشی و حتی غواضی که در مدل های غواصی در عمق های زیاد از این نوع بند ساعت ها استفاده میکنند طول عمر مفید بندهای استیل بیشتر از بندهای چرمی هستند به نظر میآید اگر به دنبال یه ساعت با بند با دوام بالا هستین و تعرق دست شما بیشتر از حد معمول است بهتر است از این نوع بندهای ساعت مچی استفاده کنید.

ساعت مردانه با یند پلاستیکی

این مدل بندهای ساعت مچی بیشتر برای ساعت های ضد ضربه و ورزشی استفاده میشود که هم سبکتر باشند روی دست و هم مقاومت بیشتری داشته باشند نسبت به ضربه و موارد دیگر بندهای مختلف دیگری هم در مدل های ساعت مچی مردانه وجود دارند مثل بندهای حصیری و برزنتی و مدلهای مشابه چرمی که این تنوع به ما حق انتخاب بیشتری را میدهند.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه اصل گارانتی بین المللی و تضمین اصالت کالا

نکته مهم و اما طلایی که در انتها به آن میپردازیم اصالت کالا و برند ساعت مچی شما است که آیا ساعت خریداری شما اصالت کالا و ضمانت نامه معتبری دارد یا خیر اینکه ساعت مردانه شما تاییده و ضمانت نامه داشته باشد کفایت نمیکند از این جهت که شما یک برند خاصی خرید کرده اید بر فرض مثال و اینکه ساعت مچی شما گارانتی بین الملی به نام خود برند با جعبه و بگ مخصوص به خود برند مد نظر را دارا میباشد یا خیر این مورد خیلی هائز اهمیت میباشد که گارانتی شما ثبت بین الملللی دارد یا نه ثبت شرکتی و شخصی اگر ساعت مچی شما با پکیج کامل یک محصول اصل تحویل شود تاییده خواهید داشت که یک محصول با اصالت خریداری کرده اید در غیر این صورت باید دقت بیشتری انجام دهید .

ما در مجموعه (دیجی آنتایم ) ضمانت اصالت کالا به شما خواهیم داد تا مادامی که از ساعت مچی خود استفاده میکنید

و در آخر در مورد خدمات پس از فروش ساعت مچی ،اگر شما ساعت مردانه خود را از سایت معتبر و با ضمانت اصالت کالا و اورجینال بودن تهیه کنید(دیجی آنتایم) حتما قبل از خرید موارد گارانتی و اینکه محصول مورد نظر و برند مورد تایید شما داخل ایران مربوط به کدام شرکت و مجموعه خاص میباشدمطالعه فرمایید  مثال برند پر طرفدار کاسیو که در ایران مربوط به شرکت پوزیترون (پارس) میباشد این ضمانت نامه ها به صورت برچسب روی همی محصولات درج شده اند .

واین ضمانت نامه ها برای برندهای مختلف که هم به صورت کارت هستند و هم به صورت دفترچه  با مهر تاییده نماینده گان فروش ارائه میشوند .

ساعت مچی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *