شرایط بازگشت کالا

اگر به هر علت محصولی که از ما خریده اید را دوست ندارید مشکلی ندارد فقط کافیست قبل از اتمام 7 روز گارانتی واقعی ضمانت بازگشت از لحظه ثبت فاکتور فرم درخواست مرجوع کالا  را تکمیل و طبق همان فرم محصول را برای ما ارسال کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم با درک همه جانبه خرید های اینترنتی و امکان مغایرت محصول دریافتی یا مشکلاتی در این زمینه، روش های استرداد و یا معاوضه محصول با توجه به نوع مشکل پیش آمده را، به شرح زیر ارائه دهد:

محصول شما، وکیوم شده و در پکیج مخصوص دیجی آنتایم همراه با متعلقات دیگر تحویل شما مشتری عزیز می شود. برای استفاده از شرایط بازگشت کالا در 7 روز حتما در نظر داشته باشید، محصولی که وکیوم آن باز شده باشد به عنوان محصول خریداری شده تلقی میگردد و قابل استرداد نیست.همچنین تمام متعلقات آن از جمله: جعبه، گارانتی و ساک دستی آن محصول باید همراهش برگردانده شود.
در صورت نبود هر کدام از این اقلام، از ارائه خدمات 7روز مهلت بازگشت معذوریم.


چه چیزهایی شامل گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت نمی باشند

لوازم جانبی یعنی هر لوازم ومحصولی غیر از ساعت مچی قابل استراد یا تعویض نیست برندهای ساعت مچی (ادوکس و کاسیو) نیز شامل گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت نمیباشد و خرید شما به منزله تایید نهایی شما مشتری عزیز میباشد.

 توجه داشته باشید شرایط ذکر شده برای استرداد از فروش به دلیل نپسندیدن محصول توسط شما شامل محصولاتی که بصورت اقساط، محصولات جشنواره فروش یا محصولات تخفیف دار خریداری شده نمیشود.


محصول خریداری شده، مورد علاقه شما نیست ؟

ممکن است محصولی که خریداری کرده اید با ایده آل ذهنتان مغایرت داشته باشد و مورد علاقه شما نباشد. شما حق دارید ازمحصولی که میپسندید استفاده کنید

به همین خاطر عزیزانی که ساکن تهران هستند:
زمانی که بسته ساعت مچی را درب منزل دریافت میکنید، میتوانید در صورت عدم تایید، پک ساعت را (بدون باز کردن وکیوم و با همان بسته بندی) تحویل همکار ما دهید و تنها هزینه حمل و نقل را متقبل شوید.

عزیزانی که ساکن شهرستان ها میباشند:
بعد از دریافت محصول از پست ، تا 24 ساعت کاری زمان دارید اگر محصول مورد تایید شما نبود به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. از زمانی که محصول برای شما ارسال شده تا 7 روز کاری امکان برگشت محصول (بدون باز کردن وکیوم و با همان بسته بندی) وجود دارد.
اگر محصول خریداری شده در صورت عدم پسند بازگشت داده شود، هزینه حمل و نقل به عهده مشتری میباشد.

توجه داشته باشید شرایط ذکر شده برای بازگشت از فروش به دلیل عدم پسند بودن محصول توسط شما شامل محصولاتی که بصورت اقساط، محصولات جشنواره فروش یا محصولات تخفیف دار خریداری شده نمیشود.


مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

رویه های بازگشت کالا

مغایرت ظاهری ساعت (برای مثال رنگ یا ظاهر بند و صفحه ساعت) بدون نیاز به باز کردن وکیوم قابل مشاهده میباشد، در چنین شرایطی حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، باید به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و از زمان ارسال محصول تا 7 روز امکان برگشت محصول وجود دارد.

برای ارسال کالا به دیجی آنتایم، لازم است کالا را بدون باز کردن وکیوم ، با همان بسته بندی و فاکتور به صورت کامل فرستاده شود .
در صورتی که وکیوم محصول شما باز شود محصول خریداری شده شامل گارانتی 7 روزه نمیشود.
در صورتی که کالا برای مغایرت ظاهری مرجوع شود، از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش ایران تایمر، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
هزینه های ارسال کالا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده فروشگاه است .


اشکالات فنی در محصول خریداری شده

بعد از تاییدیه ظاهری از جانب مشتری و باز کردن وکیوم محصول، ممکن است محصول خریداری شده ایراد فنی داشته باشد. در اینصورت :
محصولات بعد از باز شدن وکیوم قابل استرداد نمی باشند، از این رو بعد از ارسال محصول به دیجی آنتایم و تایید نقص فنی توسط دیجی آنتایم، اگر نمونه ای دیگر از محصول خریداری شده شما موجود باشد، محصول برای شما تعویض میگردد.
در صورت عدم موجودی کالای خریداری شده، امکان تعمیر آن کالا وجود دارد.
با توجه به شرایط ذکر شده، برای استفاده از این ویژگی لازم است مشکل فنی حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و از زمان ارسال محصول تا 7 روز کاری امکان برگشت محصول وجود دارد.
لازم به ذکر است برای آسودگی خاطر شما، هزینه های مربوط به رفع ایراد فنی محصول و حمل و نقل، به عهده دیجی آنتایم میباشد.
برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به دیجی آنتایم، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
کلیه این عملیات میبایست در قسمت خدمات پس از فروش ثبت گردد تا امکان رهگیری داشته باشد .

کالا را چطور ارسال کنید؟

–  لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل فرمایید  و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید. میتوانید با شماره تلفن: 91011438-021 داخلی (1) تماس بگیرید و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” ارسال کنید.
–  
  برای ارسال کالا، با توجه به نکات دکر شده نحوه بسته بندی رعایت شود .
–  
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی ساعت و یا پاره و مخدوش کردن پاکت آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای یادداشت فرمایید.)

– در صورتی که ساکن شهرستان هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.