اخبار و مقالات ساعت مچی

کلکسیون های جدید ساعت مچی امگا

-min-2

کلکسیون های جدید ساعت مچی امگا

کلکسیون های جدید ساعت مچی امگا ، در این مقاله از وبلاگ دیجی آنتایم مگ در مورد کلکسیون های برند امگا با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد پس تا انتهای مطلب همرا دیجی آنتایم باشید. امگا در طول سالیان متمادی ساعت‌های نمادین متعددی تولید کرده است، از جمله شاید معروف‌ترین کرنوگراف دنیا که در سرتاسر جهان با نام Omega Moonwatch شناخته می‌شود. در اینجا پنج مدل با قیمت های قابل دسترس برای کلکسیونرهای جدید و باتجربه آورده شده است.

1. Omega Speedmaster Moonwatch Professional

کلکسیون های ساعت مچی امگا

راه اندازی در سال 1957، اسپیدمستر مترادف با پرواز فضایی و ماجراجویی است. مانند بسیاری از نمادهای بزرگ، طراحی آن در طول دهه ها تغییر چندانی نکرده است، به این معنی که امروزه، Moonwatch در سراسر جهان شناخته شده است. آخرین به روز رسانی در آغاز سال 2021، پرچمدار Speedmaster دارای یک صفحه مشکی متمایز پوشیده شده توسط کریستال هسالیت یا یاقوت کبود با عقربه های ساعت و دقیقه باریک علامت تجاری، یک عدد فرعی ثانیه ای کوچک، ضبط کننده های 30 دقیقه و 12 ساعت و یک مرکزی مشخص است. کرنوگراف عقربه ثانیه قاب مشکی با مقیاس سرعت سنج روی یک بدنه فولادی ضد زنگ 42 میلی متری نصب شده است که تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

همچنین بخوانید تاریخچه ساعت مچی ام اند ام m&m

در قلب این کرنوگراف، کالیبر مکانیکی امگا 3861 قرار دارد، که اساساً یک نسخه به روز شده و دارای گواهینامه استاد کرنومتر از کالیبر معروف 1861 است. اگرچه این حرکت زخمی دستی چندین بار در طول سال ها ارتقا یافته است، اما اساساً همان چیزی است که در آن وجود داشت. به ساعت‌هایی که فضانوردان ناسا را ​​در شش سفر به ماه همراهی می‌کردند، نیرو می‌داد.

امگا اسپیدمستر Moonwatch حرفه ای موجود در هر یک از بند یا دستبند است و قیمت شروع از $ 5950، و آن را ارزش بسیار خوبی در میان کرونومترها جدید است.

2. صورت فلکی امگا هم محوری

کلکسیون های جدید ساعت مچی امگا

امگا خانواده Constellation را در سال 1952 راه‌اندازی کرد ، اگرچه در ایالات متحده، این مجموعه در ابتدا با نام Globemaster شناخته می‌شد، زیرا یک تضاد علامت تجاری در سال 1956 حل شد.

گنبد رصدخانه ژنو به عنوان نشان خانوادگی عمل می کرد، زیرا امگا به تازگی رکورد زمان سنجی دقیق خود را در سال قبل در آنجا شکسته بود. گنبد با هشت ستاره احاطه شده بود که نشان دهنده بزرگ ترین دستاوردهای زمان سنجی امگا در رصدخانه های جهان بود، از جمله “پاکسازی پاک” در رصدخانه ژنو در سال 1931 که در آن امگا رکورد دقت را در هر دسته ای شکست.

میتونید ویدیوهای آموزشی رو از اینستاگرام ما ببینید

در سال 1982، امگا صورت فلکی “منهتن” را راه اندازی کرد. این ساعت چهار «گریف» یا پنجه‌های آشنا را در ساعت 3 و 9 معرفی کرد که در ابتدا کریستال یاقوت کبود را در جای خود نگه می‌داشتند و به اطمینان از ضدآب ماندن ساعت کمک می‌کردند.

در سال 2007، امگا کالیبرهای Co-Axial اختصاصی خود را با گریزهای جدید و منحصربه‌فرد معرفی کرد که اصطکاک کمتر، کارایی مکانیکی بیشتر و عملکرد زمان‌سنجی عالی را در طول زمان ارائه می‌کرد. عملکرد فرار جدید به گونه ای است که هر ساعت Omega مجهز به کالیبر Co-Axial یک کرونومتر تأیید شده توسط COSC است که با ضمانت کامل چهار ساله تحویل داده می شود که یکی از بهترین ها در تجارت برای ساعت مکانیکی است. حرکت انحصاری در یک قاب 38 میلی متری با قاب پشتی یاقوت کبود و مقاومت 100 متری در برابر آب قرار دارد.

صورت فلکی شرکت محوری در بسیاری از اندازه و نوع مختلف در دسترس است، اما به طور معمول قیمت شروع از 4400 $.

3. Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial

ساعت مچی های جدید امگاSeamaster ورزشهای آبی ترا یک ساعت قوی با تمیز، خطوط متمایز است. صفحه‌های مجموعه Aqua Terra 150 M عرشه‌های چوبی زیبای موجود در بهترین قایق‌های بادبانی لوکس را به یاد می‌آورند. نمونه ای که در بالا نشان داده شده است در سال 2021 عرضه شد و دارای صفحه نقره ای لاکی است که با الگوی Teak Concept تزئین شده است و با شماره گیری فرعی ثانیه هایی که برای اولین بار در سال جاری معرفی شد، قابل تشخیص است.

قاب 41 میلی‌متری فولاد ضد زنگ بهترین ویژگی را دارد: حرکت کرونومتر Omega Master Co-Axial caliber 8916 COSC که مخصوصاً برای میدان‌های مغناطیسی مقاوم بیش از 15000 گاوس ساخته شده است. برخلاف اکثر ساعت های ضد مغناطیسی ، حرکت Aqua Terra را می توان از طریق یک قاب شفاف مشاهده کرد.

چندین برند ساعت های مکانیکی را با حرکات محافظت شده توسط قاب های داخلی ضد مغناطیسی ارائه می دهند. امگا با ایجاد اجزای حرکتی کلیدی از مواد غیر آهنی، این طرح را بهبود می بخشد و حرکت را در برابر میدان های مغناطیسی غیرقابل نفوذ می کند. این ویژگی امروزه اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، زیرا بیش از هر زمان دیگری با آهنرباها از قاب گوشی هوشمند و تبلت گرفته تا بسته شدن کیف و درب یخچال مواجه هستیم.

امگا Seamaster ورزشهای آبی ترا استاد شرکت محوری در قیمت در 5،590 $ شروع می شود.

4. Omega Seamaster Planet Ocean 600 M Master Chronometer

کلکسیون های جدید امگاامگا حداقل برای عملکرد در زیر دریا به اندازه عملکرد در فضا شناخته شده است، و در واقع، این برند در هر دو حوزه پیشگام بود. در سال 1932، امگا مارین را راه اندازی کرد، که توسط بسیاری به عنوان اولین ساعت طراحی شده از زمین به بالا (یا از سطح به پایین) برای استفاده در غواصی های عمیق شناخته شد. از همان روزهای اولیه، ساعت های امگا بسیاری از کاوشگران را در سفرهایشان به اعماق همراهی کرده اند. ویلیام بیبی، زیست شناس و کاشف دریایی، در طول غواصی رکوردشکنی خود در حیاط کره، مانند فرمانده ایو لو پریور، مخترع غواصی، از یک امگا مارین استفاده کرد. ژاک کوستو معروف است که Omega Seamaster PloProf را پوشیده است و ژاک مایول – غواص آزاد مشهور معروف به مرد دلفین – همچنین در غواصی های رکورددار خود از یک امگا سیمستر استفاده می کند.

در سال 2005، امگا میراث دریایی خود را با راه اندازی خط سیاره اقیانوس گسترش داد. Seamaster Planet Ocean 600 M شیک به میراث ساعت غواصی امگا ادای احترام می کند. این مدل دارای یک قاب غواصی یک طرفه سرامیکی مشکی است که روی یک بدنه فولادی ضد زنگ 43.5 میلی متری نصب شده است که تا عمق 600 متری یا 2000 فوتی در برابر آب مقاوم است. دریچه فرار هلیوم نشانه یک ابزار غواصی حرفه ای واقعی است.

داخل قاب، که در عین حال از پشت قاب یاقوت کبود قابل مشاهده است، بر حرکت کرونومتر Omega Co-Axial کالیبر 8900 دارای گواهی COSC برتری دارد. تعادل فنر آزاد و لوله‌های فنر اصلی دوقلو به دقت زمان‌سنجی کمک می‌کنند و این کالیبر را از بسیاری از ساعت‌های غواصی دیگر متمایز می‌کند .

امگا Seamaster سیاره اقیانوس 600 M استاد زمان سنج از 8100 $ قیمت.

5. امگا د ویل پرستیژ

کلکسیون های جدید ساعت مچی امگاحتی ماجراجویان سرسخت هم باید گاهی اوقات یک ساعت لباس بپوشند، و در اینجا دوباره، Omega انتخابی قدیمی را ارائه می دهد. مجموعه De Ville Prestige با استایلی ناب، کلاسیک و ظاهری مجلل مشخص می شود که هرگز از مد نمی افتد. مدل نشان داده شده در بالا دارای یک بدنه فولادی ضد زنگ 39.5 میلی‌متری با صفحه آبی دو ناحیه‌ای چشمگیر است که توسط یک کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خش محافظت می‌شود. این کیس دارای مقاومت 30 متری در برابر آب است.

در قلب این ساعت، کالیبر Co-Axial با سیم پیچ خودکار 2500 قرار دارد. این حرکتی است که در آن Co-Axial escapement در سال 1999 در صحنه جهانی ظاهر شد و به کالیبر اهمیت تاریخی ماندگاری بخشید.

این Omega De Ville Prestige از جنس استنلس استیل 3750 دلار قیمت دارد.

این مقاله در ابتدا در سال 2014 منتشر شد و آخرین بار در سال 2021 به روز شده است. 

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای وابسته در داستان های ما خریداری کنید، WatchTime ممکن است کمیسیون کمی کسب کند. WatchTime برای بررسی سرمقاله پول نمی پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *