اخبار و مقالات ساعت مچی

خدمات پس از فروش + ضمانت اصالت کالا

خدمات پس از فروش دیجی آنتایم

خدمات پس از فروش + ضمانت اصالت کالا

خدمات پس از فروش+ ضمانت اصالت کالا تعهدي است كه شركت‌ها براي پاسخگويي به نياز مشتريان براي پشتيباني در يك دوره زماني خاص در نظر گرفته میشود.

ولی آنچه که در بازارهای محصول‌گرا عمدتا کاربرد دارد خدمات پس از فروش به این صورت  تعریف می‌شود: خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارخانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول ارائه می‌شود.

این خدمات می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد. خدمات پس فروش کاملا به محصول فروخته شده مرتبط است. ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان خدمات پس از فروش آن شرکت یا مجموعه را تشکیل میدهد.

به این ترتیب با شناسایی نیازهای مشتریان موجود  در تمامی حوزه‌ها می‌توان مفهوم خدمات پس از فروش + ضمانت اصالت کالا را تایید کرد . شناسایی نیاز و برآورده سازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود.

منظور از گارانتی چیست؟

گارانتی نوعی خدمات پس از فروش می باشد و این امکان را برای فرد فراهم می کند که اگر در مدت زمان مشخصی پس از خرید اگر محصول خراب شد، آن کالای مورد نیاز را می توان تعمیر یا جایگزین کند.

که بنا به نیاز کاربران و محصولی که خرید میکنند این گارانتی (خدمات پس از فروش ) میتواند شامل موارد خاص باشد . به طور خلاصه با تعریف گارانتی آشنا شدیم اما مواردی از گارانتی است که فقط مربوط به خود آن شرکت یا مجموعه میشود .

که با در نظر گرفتن نیاز های کاربران خود در نظر گرفته خواهد شد که دیجی آنتایم هم از مورد مستثنا نیست و مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که هر چه بیشتر در این قسمت (خدمات پس از فروش) پیش قدم باشد.

خدمات 7 روز گارانتی بازگشت

خیلی ار مواقع اتفاق افتاده است که شما بعد از خرید متوجه میشوید ،که خرید شما به دلایل مختلف که شاید مغایرت یا کادو بدون محصول  ومورد تایید نبودن آن از طرف شخص مورد نظر یا موارد مشابه بوده مورد توجه شما نبوده و قصد برگشت آن محصول رادارید

دیجی آنتایم با رعایت نکاتی که در قسمت شرایط بازگشت کالا به صورت کامل توضیح داده شده است این امکان را به شما کاربران عزیز خواهد داد تا بتوانید محصول را در اسرع وقت تعویض یا مرجوع فرمایید.

کارت مکمل گارانتی دیجی آنتایم

مجموعه دیجی آنتایم با در نظر گرفتن نیازهای کاربران خود با ارائه این خدمات میکوشد تا انتها همراه مشترکان خود باشد. هدف این مجموعه قبل از هر فروش خدمات در سطح عالی به کاربران خود است چون این اصل که خدمات عالی باعث فروش در سطح عالی تر است را سر لوحه کار خود قرار داده است .

کارت مکمل گارانتی که از طرف فروشگاه دیجی آنتایم تقدیم کاربران میشود به این صورت است که با ارسال پکیج کامل ساعت مچی که همراه گارانتی بین المللی میباشد این کارت هم ارسال میشود که تکمیل کننده کارت گارانتی بین المللی شما باشد. در این کارت مشخصات ساعت و تاریخ خرید و همچنین شماره تماس شرکت گارانتی تکس خواهد شد

که کاربران عزیز دیجی آنتایم به راحتی بتوانند بعد از خرید و به راحتی از خدمات پس از فروش شرکت گارانتی کننده با ارائه این کارت که از طرف نمایندگی فروش( دیجی آنتایم ) بعضافه گارانتی بین المللی خود به راحتی از خدمات پس از فروش+ ضمانت اصالت کالا خود استفاده کنند .

فواید این کارت به این صورت است که اگر شما در مواردی که قصد استفاده از گارانتی 7 روز را دارید با داشتن این کارت هزینه ابطال گارانتی پرداخت نمیکنید و دیگر اینکه به هر دلیلی گارانتی اصلی (بین المللی ) شما منقود شد تاییده داشته باشید مبنی بر اینکه از نمایندگی فروش دیجی آنتایم خرید داشته اید و برای خدمات کمتر دچار مشگل خواهید شد اما بهتر این است که در حفظ و نگهداری هر دو گارانتی نهایت سلیقه و احتیاط را داشته باشید.

خدمات تعویض باتری و دریافت و تحویل ساعت مچی درب منزل

شرایط کنونی حال امروز ما باعث شده که نتوانیم به خیلی از کارهای خود برسیم که یک مورد خیلی مهم همین تعویض باتری است که به علت روز مرگی شاید نمیتوانیم  به این مورد رسیدگی کنیم دیجی آنتایم با در نظر گرفتن نیاز کاربران خود این مورد هم تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

شما کاربران عزیز میتوانید با تماس با قسمت خدمات پس از فروش که روی قسمت تماس با ما مشخص شده است جهت هماهنگی و تحویل ساعت مچی خود تماس حاصل فرمایید و مشاوره و راهنمایی دریافت فرمایید.

موارد خدمات پس از فروش که مشتریان باید بدانند

⬇ اشتراک گذاری این مطلب ⬇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =